Дати характеристику викидів автотранспорту та їх вплив на людину та навколишнє природне середовище.
№ роботи:
K1-23-2 Контрольна робота з
екології, охорони природи, природокористування. На цій сторінці беде розглядатись питання контрольної роботи на тему: Поясніть етико-екологічні аспекти
управління антропогенним впливом на
біосферу. Стислий зміст роботи, для
ознайомлення:
Кількісна характеристика викидів газу автомобілів. В основному визначається масовою витратою палива автомобілями. Витрата по відстані нормується і зазвичай указується виробником (одна із споживчих характеристик).
| ВАЗ 2110 к 1,5 літра
| ВАЗ 2110 і 1,5 літра
| Mitsubishi Colt 5-D і 1.1 літра
| ВАЗ 11113 к 0,75 літра
| ВАЗ 21055 д 1,5 літра
| Витрата в «міському» режимі, л/100км
| 9,1 | 8,6
| [Ця робота представлена
| для
ознайомлення. | Повну версію роботи | Витрата, рівномірно 60 км/ч, л/100км
| 4,5
| 3,5
| Ви можете придбати | на сайті
| http://diplom-ok.at.ua/ ] |
і — інжекторний двигун д — дизельний двигун щільність бензину при +20С коливається від 0,69 до 0,81 г/см3 щільність дизельного пального при +20С по ГОСТ 305-82 не більше 0,86 г/см3
Склад автомобільних викидів газу
| Карбюраторні двигуни | Дизельні двигуни
| N2, зг.% | 74—77
| 76—78
| O2, зг.% | 0,3—8,0
| 2,0—18,0
| H2O (пари), зг.% | 3,0—5,5
| 0,5—4,0
| CO2, зг.%
| [Ця робота
| представлена для | CO*, зг.%
|
ознайомлення. | Повну версію роботи | Окисиди азоту*, зг.%
| Ви можете придбати | -------- | Вуглеводні*, зг.%
| -------- | -------- | Альдигіди*, зг.%
| -------- | -------- | Сажа*, г/м3
| -------- | -------- | Бензпирін—3,4**, г/м3
| на сайті | http://diplom-ok.at.ua/ ] |
* Токсичні компоненти ** Канцерогени
Найбільшу небезпеку представляють оксиди азоту, приблизно в 10 разів небезпечніші, ніж чадний газ, частка токсичності альдегідів відносно невелика і складає 4—5% від загальної токсичності вихлопних газів. Токсичність різних вуглеводнів сильно відрізняється, проте особливо, що неграничні вуглеводні у присутності діоксиду азоту фотохімічно окислюються утворюючи отруйні кисневмісні з'єднання — складові смогів. Якість злювання на сучасних каталізаторах така, що частка СО після каталізатора зазвичай менше 0,1%. Виявлені в газах поліциклічні ароматичні вуглеводні — сильні канцерогени. Серед них найбільш вивчений бензпирін, окрім нього виявлені похідні антрацена: 1,2—бензантрацен 1,2,6,7—дибензантрацен 5,10—диметил—1,2—бензант[Ця робота представлена для
ознайомлення. Повну версію роботи Ви можете придбати на сайті
http://diplom-ok.at.ua/ ]
Головну небезпеку для здоров'я людини становлять відпрацьовані гази двигунів автомобілів, які містять до 200 різних компонентів, багато з яких токсичні. На населення впливають оксид вуглецю, оксид азоту, вуглеводні, сажа, діоксид сірки, сірчистий ангідрид, сірчистий газ та вуглець. При 12 хвилинному впливі оксиду вуглецю в концентрації 5,8 мг/м3 у піддослідних волонтерів спостерігаються зміни біопотенціалів головного мозку.[Ця робота представлена для
ознайомлення. Повну версію роботи Ви можете придбати на сайті
http://diplom-ok.at.ua/ ]рда речовина, подразнює дихальні шляхи людини, знижує видимість на дорогах, стає переносником поліциклічних вуглеводнів. При перебуванні людини в середовищі з концентрацією сірчистого газу 0,01 % спостерігаються подразнення слизової оболонки горла, а при наявності 0,04 % діоксиду сірки вже через 3 хв настає загальне отруєння організму. Забруднення атмосфери вихлопними газами автотранспорту є вагомою причиною виникнення злоякісних пухлин у людей, що підтверджується також і німецькими вченими. Порівнюючи кількість автомобілів з смертністю від злоякісних пухлин у Німеччині, встановили, що в 1900 році від раку легень вмирав кожний 30, в 1930 - кожний 8, в 1971 - кожний 5, в 2000 році кожний 4 [Ця робота представлена для ознайомлення. Повну версію роботи
Ви можете придбати на сайті http://diplom-ok.at.ua/ ]
Тема роботи:
"Дати характеристику викидів автотранспорту та їх вплив на людину та навколишнє природне середовище"Обсяг повної роботи: 2 сторінки (Times New
Roman 14, інтервал 1. Поля: 3 - 1,5 - 2 - 2) Формат:
MS Word 2003 (*.doc) № роботи: K1-23-2
|