Вплив альдегідів, сажі та канцерогенних речовин, які надходять у атмосферу під час роботи ДВЗ, на людину і довкілля
Вплив альдегідів, сажі та канцерогенних речовин, які надходять у атмосферу під час роботи ДВЗ (двигунів внутрішнього згоряння), на людину і довкілля
№ роботи: K1-23-3
Контрольна робота з екології, охорони природи, природокористування.
На цій сторінці беде розглядатись питання контрольної роботи на тему:
Пояснити вплив альдегідів, сажі та канцерогенних речовин, які надходять у атмосферу під час роботи ДВЗ (двигунів внутрішнього згоряння), на людину і довкілля.
Стислий зміст роботи, для ознайомлення:
Велику частку в забрудненні атмосфери складають викиди шкідливих речовин від автомобілів. Зараз на Землі експлуатується близько 700-750 млн. автомобілів (Cars and Vehicles (Statistical Information and Demographics)), а до 2030 р. очікується збільшення їх числа до 1,2 млрд.! (Cars Emit Carbon Dioxide). У [Ця робота представлена для ознайомлення. Повну версію роботи Ви можете придбати на сайті http://diplom-ok.at.ua/ ]иві 800 тис. автомобілів на дороги, що діяли. В даний час автомобільного транспорту припадає на частку більше половини всіх шкідливих викидів в навколишнє середовище, які є головним джерелом забруднення атмосфери, особливо в крупних містах. В середньому при пробігу 15 тис. км. за рік кожен автомобіль спалює 2 т палива і близько 26 – 30 т повітря, зокрема 4,5 т кисню, що в 50 разів більше потреб людини. При цьому автомобіль викидає в атмосферу (кг/рік): чадного газу – 700, діоксиду азоту – 40, незгорілих вуглеводнів – 230 і твердих речовин [Ця робота представлена для ознайомлення. Повну версію роботи Ви можете придбати на сайті http://diplom-ok.at.ua/ ]поряд з великою дорогою (до 10 м), жителі хворіють на рак в 3 – 4 рази частіше, ніж в будинках, віддалених від дороги на відстань 50 м. Транспорт отруює також водоймища, грунт і рослини. Токсичними викидами двигунів внутрішнього згорання є відпрацьовані і картери гази, пари палива з карбюратора і паливного бака. Основна частка токсичних домішок поступає в атмосферу з відпрацьованими газами ДВС. З газами картерів і парами палива в атмосферу поступає приблизно 45 % вуглеводнів від їх загального викиду. Кількість шкідливих речовин, що поступають в атмосферу у складі відпрацьованих газів, залежить від загального технічного стану автомобілів і, особливо, від двигуна – джерела найбільшого забруднення. Так, при порушенні регулювання карбюратора викиди оксиду в[Ця робота представлена для ознайомлення. Повну версію роботи Ви можете придбати на сайті http://diplom-ok.at.ua/ ]игляді з'єднань в атмосферу з відпрацьованими газами, з них 30 % осідає на землі відразу за зрізом випускної труби автомобіля, 40 % залишається в атмосфері. Один вантажний автомобіль середньої вантажопідйомності виділяє 2,5...3 кг свинцю в рік. Концентрація свинцю в повітрі залежить від вмісту свинцю в бензині. Виключити надходження високотоксичних з'єднань свинцю в атмосферу можна заміною этилированного бензину неэтилированным. Вихлопні гази ГДУ містять такі токсичні компоненти, як оксид вуглецю, оксиди азоту, [Ця робота представлена для ознайомлення. Повну версію роботи Ви можете придбати на сайті http://diplom-ok.at.ua/ ]а режимах, близьких до номінального (зльоті, наборі висоти, польотному режимі). Сумарний викид токсичних речовин в атмосферу літаками з ГДУ безперервно росте, що обумовлене підвищенням витрати палива до 20...30 т/ч і неухильним зростанням числа експлуатованих літаків. Наголошується вплив ГДУ на озоновий шар і накопичення вуглекислого газу в атмосфері. Найбільший вплив на[Ця робота представлена для ознайомлення. Повну версію роботи Ви можете придбати на сайті http://diplom-ok.at.ua/ ]У в приземній шар атмосфери складають %: оксид вуглецю – 55, оксиди азоту – 77, вуглеводні – 93 і аерозоль – 97. Решту викидів виділяють наземні транспортні засоби з ДВС. Забруднення повітряного середовища транспортом з ракетними руховими установками відбувається головним чином при їх роботі перед стартом, при зльоті, при наземних випробуваннях в процесі їх виробництва або після ремонту, при зберіганні і транспортуванні палива. [...] При старті ракетні двигуни несприятливо впливають не тільки на приземній шар атмосфери, але і н[Ця робота представлена для ознайомлення. Повну версію роботи Ви можете придбати на сайті http://diplom-ok.at.ua/ ] У зв'язку з розвитком авіації і ракетної техніки, а також інтенсивним використанням авіаційних і ракетних двигунів у інших галузей народного господарства істотно зріс загальний викид шкідливих домішок в атмосферу. Проте на долю цих двигунів доводиться поки не більше 5 % токсичних речовин, що поступають в атмосферу від транспортних засобів всіх типів.
Тема роботи: "Пояснити вплив альдегідів, сажі та канцерогенних речовин, які надходять у атмосферу під час роботи ДВЗ, на людину і довкілля"
Обсяг повної роботи: 3 сторінки (Times New Roman 14, інтервал 1,5. Поля: 3 - 1,5 - 2 - 2)